Obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (“dále jen „obchodní podmínky“)
společnosti Alukolamb.cz, se sídlem Braunerova 563/7, 180 00, Praha 8 - Libeň, IČO: 07885636 (dále jen „prodávající“), upravují vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a fyzickou osobou nebo právnickou osobou (dále jen „kupující“) při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího umístěného na webové stránce www.alukolamb.cz (dále jen „e-shop“).1.2. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí.
2. Předmět smlouvy2.1. Předmětem kupní smlouvy je prodej zboží, konkrétně alu disků pro osobní automobily, nabízených v e-shopu prodávajícího.
3. Ceny a platební podmínky3.1. Ceny zboží jsou uvedeny v e-shopu včetně daně z přidané hodnoty. 3.2. Kupující může uhradit kupní cenu zboží následujícími způsoby:
Bankovním převodem na účet prodávajícího [číslo účtu]
V hotovosti při osobním odběru na adrese: Studenec 16, 512 33 Studenec u Horek
4. Dodací podmínky4.1. Zboží bude kupujícímu dodáno prostřednictvím společnosti DPD nebo České pošty na adresu uvedenou kupujícím v objednávce.
4.2. Náklady na dopravu jsou uvedeny u každého produktu samostatně.
4.3. Doba dodání je obvykle do 4 pracovních dní, ale může se lišit v závislosti na dostupnosti zboží a dopravci.
4.4. Kupující je povinen při převzetí zboží zkontrolovat jeho stav a úplnost. V případě zjištění poškození je povinen sepsat s dopravcem protokol o poškození.
5. Záruka a reklamace5.1. Na veškeré zboží poskytuje prodávající záruku v délce 12 měsíců od převzetí zboží kupujícím.
5.2. V případě, že je zboží vadné, má kupující právo uplatnit reklamaci u prodávajícího. Reklamace se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením zboží při jeho používání, na vady způsobené nesprávným použitím, neodborným zásahem nebo vnějšími vlivy. Kupující je povinen před montáží disků na vozidlo nechat disky řádně zkontrolovat a vyvážit v odborném servisu. Prodávající nenese odpovědnost za vady vzniklé v důsledku montáže nebo používání disků, které nebyly před montáží řádně zkontrolovány.
5.3. Reklamaci je možné uplatnit písemně na adrese prodávajícího nebo elektronicky na e-mailové adrese [vaše e-mailová adresa].
5.4. Prodávající vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
6. Vrácení zboží a reklamace
6.1. Odstoupení od smlouvy
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Výjimkou je zboží, které bylo již namontováno na vozidlo. Montáží zboží kupující stvrzuje, že zboží odpovídá jeho požadavkům a je bez vad.
Důvody proč nelze odstoupit od smlouvy:
- Změna stavu zboží: Montáží dochází ke změně stavu zboží, které je následně určeno pro konkrétní použití. Zboží se stává součástí jiného celku (např. vozidla) a jeho původní stav nelze obnovit bez poškození.
- Ztráta původních vlastností: Montáží může dojít ke ztrátě původních vlastností zboží, například při přizpůsobení rozměrů nebo provedení dalších úprav.
- Obtížná zpětná prodejnost: Zboží, které bylo namontováno, je obtížně zpětně prodejné, protože je již určeno pro konkrétní použití a může mít stopy použití.
- Ochrana prodávajícího: Toto ustanovení slouží také k ochraně prodávajícího před zneužitím práva na odstoupení od smlouvy.
6.2. Reklamace:
Vada vzniklá před montáží: V případě, že je zboží vadné již před montáží, má kupující právo uplatnit reklamaci u prodávajícího. Reklamaci je možné uplatnit písemně na adrese prodávajícího nebo elektronicky na e-mailové adrese objednavky@alukolamb.cz.
Vada vzniklá po montáži: Pokud se vada na zboží projeví až po montáži a nebyla způsobena nesprávným použitím nebo montáží, má kupující právo na uplatnění reklamace za běžných podmínek. Kupující je povinen doložit montáž zboží například fakturou od servisu.
Vyloučené vady: reklamace zboží, u kterého byla předem uvedena konkrétní vada (písemně, formou fotografie nebo videa), není možná. Kupující byl před nákupem explicitně upozorněn na tuto vadu a dobrovolně se rozhodl zboží zakoupit.
6.3. Průběh reklamaceProdávající vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. O výsledku reklamace bude kupující informován.
Obchodní podmínky jsou platné od: 14.1.2024